keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Tunnustus nro 2.

Ihanainen jumppaystävä oli jo jokunen päivä sitten heittänyt tälle mun blogille tunnustuksen omassa blogissaan, kiitos Jenny! Eli tunnustuksena New Blog Love <3 

Tätä pitäisi sitten jakaa eteenpäin huippublogeille, joilla on alle 200 lukijaa, ja koska mun blogiluettelo on rajallinen, vaihtoehdot on selvät. Ellulle menee toinen, hienosti on alkanut urakka, täällä eletään menossa mukana ja pyritään olemaan vertaistukena ;) Toinen tunnustus ehdottomasti mun idolille, Kohti kiinteämpää minää-blogille! Mun parhain virtuaalitsemppari.

Haluaisin kirjoittaa teille myös mun uudesta puntarista mutta jätänpä sen parempaan aikaan, kaksi tirppanaa kuulostaa ihan sille, että mutsin koneiluaika on ummessa ja puuro pitäis olla jo keitettynä. (Mutta sain sentään koneen auki ja pari riviä kirjoitettua, jei!) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti